Saturday, January 15, 2011

Zdravo svete A.K.A. Kako da mi blog bude kul?

Zdravo svete.

Koliko-toliko sam sredila svoju početnu stanu, ostale stranice, slike i blog je zvanično pušten u promet (mada mislim da već godinama postoji, samo nije korišćen) :)
Na početku, želim da napomenem da nemam mnogo iskustva u pisanju bloga i da sam ceo dan istrošila na istraživanju i upoređivanju bloggera i wordpressa, sređivanju template-a (i ovog i jednog na worpress blogu) i istraživanju kako pisanje bloga uopšte funkcioniše.

Savetujem svima koji otvaraju blog da pogledaju članak o mogućnostima oba alata za pisanje blogova, meni je koristio, presudnu ulogu je imala mogućnost bloggera da imam ovu divnu galeriju u hederu :) Mada, pošto trenutno koristim Windows Phone 7, dugo sam se nećkala jer postoji odlična aplikacija za pisanje bloga sa telefona za Wordpress blog. Besplatna je i lepo radi za sad. Mislim da ću ipak zadržati oba bloga :) Evo i adrese wordpress bloga, na kom se trenutno ne nalazi ništa, ali planiram uskoro i njega da aktiviram, pa ćemo videti koji će preživeti: http://vanjaradakovic.wordpress.com/

Nekoliko strana dodato je na blog: 
1. Biografija - napisala sam neke osnovne podatke o sebi, to je valjda ok? 
2. Kontakt - nekoliko mail adresa za slučaj da neko želi da me kontaktira van bloga i društvenih mreža izlistanih sastrane
3. Galerija - proba ubacivanja galerije sa Picase, nekoliko fotografija sa drugarima :)
4. Linkovi - trenutno samo dva linka, bilće prošireno nekim korisnim sajtvima koje posećujem


Call for Help


Ukoliko je neko zapravo čita ovo i raspoložen je da pomogne, dobro bi mi došli saveti u vezi uređivanja bloga, kao i predlozi kako da mi blog bude kul kao što su to blogovi kul blogera?!
Napominjem da nemam neke preterane ambicije i očekivanja od bloga, ali želim da naučim nešto i o tome, tako da su sve kritike i predlozi dobrodošli! Hvala unapred, do sledećeg blogovanja!

8 comments:

vanja konacno si postavila blog, svaka cast!!!

haha, jesam :) da i ja budem kul ;)

Pozdravljam inicijativu,a moj glas ide za wordpress, a evo kul primera:
www.tehnoblog.rs; www.istokpavlovic.com (Znam da znas, al opet :P)
Keep postin'! :)

p.s. Iskopah i ovo, moj blog sa kul galerijom :P (AKA Skolski primer iz EPOSa :) )
http://vukasinaleksic.wordpress.com/

Hmmm.. da, i ja sam otvorila wordpress na elektronskom poslovanju :) ima nekih caka kod ovog bloggera koje su mi bolje, a cini mi se da je i jednostavnije prebaciti ga na sopstveni domen kad ga kupim. takodje mogu da editujem template (kao na mySpace-u ako se secas, ti template importujes kao html i onda mozes da ga sredjujes tu..), u wordpressu ili ne moze ili je nekako komplikovano, ili ja ne umem :)

Zdravo Vanja! :)

Sviđa mi se ideja i mislim da si već na dobrom putu da održiš ovaj blog aktivnim, jer si sama preuzela inicijativu da ga započneš, a najbolji način da ti blog bude posećen je, kao što i sama znaš, da redovno dodaješ nov sadržaj. ;)

Lol, "ne znam" kategorija u anketi :)

Hvala Filipe :) sad ću ja, samo da se zaletim...
A šta misliš ko je jedini izabrao "ne znam"? :P

Ah taj myspace, secam se custom stranica :)
Imam wordpress aplikaciju za WP7 pa ti vidi :PPP

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More