Thursday, February 3, 2011

Ko još ide u Zagreb?


U mom rodnom Zagrebu će se 23. 02. 2011. godine održati IT konferencija IT Arena 2011Na konferenciji će se pričati o trendovima u IT industriji u svetu i u regiji, raspravljaće se o sve većoj konvergenciji IT industrije i telekomunikacija, o outsourcingu, a biće predstavljeno i nekoliko projekata u regiji koji u 2011. planiraju velike investicije u IT sektor. 
Vodeći ljudi IT industrije, vlasnici i mendžari IT kompanija, predstavnici javnog sektora, investitori, analitičari, ključni korisnici IT usluga kao i pojedinci, koji npr. proizvode aplikacije za naručioce na globalnom tržištu, na regionalnoj konferenciji će pokušati da daju odgovore i ponude svoje viđenje IT industrije u sledećih 5-10 godina u regiji i EU, kao i do kakvih promena će doći u IT industriji i kako će IT industrija uticati na razvoj društva.
S obzirom da me IT sve više zanima i iz "biznis" ugla, a ne samo iz tehničkog i inženjerskog, čim sam videla najavu za ovu konferenciju, počela sam da dogovaram odlazak u Zagreb kod moje tetke i seke :)
Ceo program ukoliko i vas interesuje, možete pogledati ovde, a događaj ima i LinkedIn grupu, mislim da postoji popust na kotizaciju za članove grupe :). Tada je sajt ITDogađaji (koji redovno pratim preko twittera, feeda na fonisovom sajtu, facebooka i direktno :D) ponudio 2 karte za konferenciju, i nakon što je jedan momak odustao od svoje, uspela sam da osvojim i kartu! 

Hvala ITDogađajima, hvala tetki i Tihani koje će me ugostiti :)
Vidimo se u Zagrebu za 20 dana!


1 comments:

ponesi ljutoga ajvara i cvaraka i kvita ste ;)

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More